top of page

VI FLYTTER DANSK ERHVERVSLIV

Vi tror på at vi som specialister er dygtigere end dem der kan alt

seatingplan.jpg

FLYTNING FOR VIRKSOMHEDER OG ORGANISATIONER

Opmærksomhed på detaljen

Partner & Co. tager ansvar for erhvervsflytninger for både offentlige og private virksomheder. Flytning for private husholdninger er ikke vores spidskompetence.

Vi har erfaring med de helt store opgaver, hvor flere hundrede medarbejdere skal have ny arbejdsplads hen over weekenden. Det er nyttig viden, når der er tale om flytninger, hvor kunden alene ønsker assistance til den fysiske flytning.

 

En erhvervsflytning kan omfatte planlægning, registrering af inventar, seatingplan, ned- og udpakning, montering af IT, opkabling af skriveborde, samling af møbler, ophængning af billeder etc. Alt sammen med det formål, at medarbejderene kan fokusere på deres arbejde og fortsætte hvor de slap - blot i nye lokaler.

Vi har respekt for at kundens medarbejdere skal have ro til deres arbejde mens vi udfører vores. Vores adfærd under flytningen er noget af det der præger de tilbagemeldinger vi får fra vores kunder.

En samlet projektstyring omfatter:

  • Ned- og udpakning

  • Digital inventarregistrering som giver et samlet overblik

  • Seatingplan

  • Fysisk flytning

  • Genetablering af de nye arbejdspladser

  • Opkabling af skriveborde og IT

  • Håndtering af inventar til genbrug

  • ...og tømning af ejendommen.

Vores primære geografiske område er storkøbenhavn, men vi har lokale samarbejdspartnere i hele Danmark og kan derfor tage ansvar for opgaver i hele landet. Vi flytter på tværs af landet og finder altid den rette transportløsning til den konkrete opgave.

 

Transport af IT-udstyr

Vi har mange års erfaring med transport af IT udstyr og vi er godkendt leverandør hos store datacentre.

Når vi flytter maskiner og tungt produktionsudstyr, samarbejder vi med branchens dygtigste specialister.

Medarbejdere og udstyr

Alle erhvervsflytninger gennemføres af kompetente medarbejdere og det mest moderne materiel. I Partner & Co stiller vi alt nødvendigt udstyr til rådighed. Herunder:

  • Flyttebiler

  • Flyttelifter

  • Skråelevatorer

  • Arkivbure

  • Ramper

  • ... og lukkede specialbyggede møbelbusser.

Med andre ord stiller vi altid dét udstyr til rådighed, som en vellykket erhvervsflytning kræver.

 

Alt i alt betyder det, at jeres virksomhed er driftsklar til aftalt tid. En god, fælles planlægning sikrer at der ikke vil være økonomiske overraskelser. 

Hvad koster vores erhvervsflytning så?

Vi tager gerne ansvaret for at holde aftaler på både pris og levering med en fast pris i forhold til de aftalte forudsætninger, men ofte giver det god mening at udføre erhvervsflytninger på timepris.

Et eksempel :

Vi kom i kontakt med en stor virksomhed, der benyttede et andet flyttefirma til de løbende interne rokeringer. Vi blev bedt om at sende vores bud på løsningen af en konkret opgave, som vi estimerede til at 3 mand kunne klare på 6 timer, ialt 18 timers arbejde. Kundens sædvanlige leverandør ville sætte 4 mand på opgaven og bruge 7,5 time, ialt 30 timer.

Vores timepriser var højere end konkurrentens, men vi fik chancen og var færdige til tiden. Kundens omkostning blev 30 % lavere end hvis man havde benyttet den sædvanlige leverandør.

Timepriser er ikke altid den vigtigste parameter - det handler om at forstå opgaven og arbejde effektivt. På den baggrund er vi netop blevet bestilt til at udføre den næste interne flytning hos denne kunde.

Kontakt os på telefon 44 53 31 31 for et seriøst tilbud - eller et uforpligtende møde om jeres behov.

LAD OS HØRE FRA DIG

bottom of page