Vi tror på at specialister er dygtigere end dem der kan alt

FLYTNING FOR VIRKSOMHEDER OG ORGANISATIONER

Opmærksomhed på detaljen

Partner & Co. tager ansvar for erhvervsflytninger for både offentlige og private virksomheder. Flytning for private husholdninger er ikke vores spidskompetence.

Vi har erfaring med de helt store opgaver, hvor flere hundrede medarbejdere skal have ny arbejdsplads hen over weekenden. Det er nyttig viden, når der er tale om flytninger, hvor kunden alene ønsker assistance til den fysiske flytning.

Vi flytter på tværs af landet og finder altid den rette transportløsning til den konkrete opgave.

En erhvervsflytning kan omfatte planlægning, registrering af inventar, seatingplan, ned- og udpakning, montering af IT, opkabling af skriveborde, samling af møbler, ophængning af billeder etc. Alt sammen med det mål, at kundens medarbejdere kan udføre deres jobs så uforstyrret som muligt.

Vi har forståelse for at kundens medarbejdere skal have ro til deres arbejde mens vi udfører vores. Vores adfærd under flytningen, er noget af det der præger de tilbagemeldinger vi får fra vores kunder.

En samlet projektstyring omfatter:

  • Ned- og udpakning

  • Inventarregistrering

  • Seatingplan

  • Fysisk flytning

  • Genetablering af de nye arbejdspladser

  • Opkabling af skriveborde og IT

  • Håndtering af inventar til genbrug

  • ...og tømning af ejendommen.

 

Transport af IT-udstyr

Vi har mange års erfaring med transport af IT udstyr og vi er godkendt leverandør hos store datacentre.

Når vi flytter maskiner og tungt produktionsudstyr, samarbejder vi med branchens dygtigste specialister.

Medarbejdere og udstyr

Alle erhvervsflytninger gennemføres af kompetente medarbejdere og det mest moderne materiel. I Partner & Co stiller vi alt nødvendigt udstyr til rådighed. Herunder:

  • Flyttebiler

  • Flyttelifter

  • Skråelevatorer

  • Arkivbure

  • Ramper

  • ... og lukkede specialbyggede møbelbusser.

Med andre ord stiller vi altid dét udstyr til rådighed, som en vellykket erhvervsflytning kræver.

 

Alt i alt betyder det, at jeres virksomhed er driftsklar til aftalt tid. En god, fælles planlægning sikrer at der ikke vil være økonomiske overraskelser. 

Hvad koster vores erhvervsflytning så?

Vi tager gerne ansvaret for at holde aftaler på både pris og levering med en fast pris i forhold til de aftalte forudsætninger, men ofte giver det god mening at udføre erhvervsflytninger på timepris.

Et eksempel fra 2018:

Vi kom i kontakt med en stor virksomhed, der benyttede et andet flyttefirma til de løbende interne rokeringer. Vi blev bedt om at sende vores bud på løsningen af en konkret opgave, som vi estimerede til at 3 mand kunne klare på 6 timer, ialt 18 timers arbejde. Kundens sædvanlige leverandør ville sætte 4 mand på opgaven og bruge 7,5 time, ialt 30 timer.

Vores timepriser var højere end konkurrentens, men vi fik chancen og var færdige til tiden. Kundens omkostning blev 30 % lavere end hvis man havde benyttet den sædvanlige leverandør.

Timepriser er ikke altid den vigtigste parameter - det handler om at forstå opgaven og arbejde effektivt. På den baggrund er vi netop blevet bestilt til at udføre den næste interne flytning hos denne kunde.

Kontakt os på telefon 44 53 31 31 for et seriøst tilbud - eller et uforpligtende møde om jeres behov.

LAD OS HØRE FRA DIG

©2018 Partner & Co. A/S. Hammerholmen 11A, 2650 Hvidovre. 44 53 31 31