LIDT OM OS
Lange kundeforhold, tillid og dygtige medarbejdere
Partner & Co A/S blev stiftet i 1995 af Jens Frederiksen, og flere kunder har vi haft et samarbejde med gennem alle årene.
Det primære forretningsfokus er flytteopgaver for virksomheder og institutioner.
Vi har et lagerhotel til kundernes kontorinventar, udstillingsmateriale, regnskaber og bilag etc..
Vi tilbyder desuden facility service (handyman opgaver), som i forskelligt omfang er outsourcet til Partner & Co.
Effektiv flytning med lave faste omkostninger
Langt de fleste opgaver løser vi selv. Men når opgaven bliver rigtig stor og tidsplanen stram, trækker vi på et stærkt og professionelt netværk. På den måde kan vi holde de faste omkostninger nede og alligevel være i stand til også at løse de opgaver, der kræver det store set-up.
Partner & Co. A/S har en solid økonomi hvilket bidrager til oplevelsen af en troværdig samarbejdspartner.
Medarbejdere og kultur
Vi har en flad organisation med dygtige medarbejdere. Flere har gennemført lærlingeforløb som Flyttechauffør og har derfor overblik og indsigt i planlægning, kundekontakt, løfteteknik og adfærd.
Medlemskaber & Samarbejder
Vi er medlem af brancheforeningen Dansk Møbeltransport Forening, der blandt andet sikrer udvikling af nye metoder og afprøvning af grej. Det er desuden kundens garanti for at virksomheden er omfattet af en flytteansvarsforsikring.
Derudover støtter Partner & Co indsatsen mod kræft, Dansk Handicap Idrætsforbund og UNICEFs arbejde med at skabe en god skolestart for børn i udviklingslande.
Partner & Co. A/S
Hammerholmen 11A
2650 Hvidovre
CVR 12891687
Bank: Nykredit
Kontonr: 5476-2015962